İş Taleplerini ele almak için harcanan zamanı % 34'e kadar azaltın.
Bilgisayarlı Bakım Yönetim Sistemi ile bakım ekibinizin kritik bilgiler sağlamasına izin verin, bu sayede ekip sorunu çözmeye gitmeden önce sorunun tam olarak ne olduğunu anlar.
- Fotoğraf yükleme seçeneği de dahil olmak üzere birden fazla yapılandırılabilir seçenek.
- Tüm İşler, önceliklendirilmiş bir düzende atanır, böylece doğru iş doğru kişi tarafından yapılır.
- Görevler başlatıldıkça, üzerinde çalışıldıkça ve tamamlandıkça otomatik ve anında bildirimler gerçekleşir.
Akıllı Mobil İş Talep Sistemi
Telefon ve e-posta sistemini üzerinden dönen Bakım Yönetim Sisteminden bıktınız mı? Unutulan çağrılar, sürekli günlük kesintiler ve tekrar eden işler ile sonuçlanan eski sisteminizi bir kenara bırakın. Repairist’in bilgisayarlı bakım yönetim sistemi çözümü; yetkilendirdiğiniz herkesin, mobil cihazlar aracılığıyla yalnızca bir QR kodunu (barkod) okutarak iş taleplerini bakım departmanınıza göndermesine izin verir.
Hızlı İletişim ve Bildirim
İş emri isteğinde bulunanlarla iletişim kurma süresini %41’e kadar azaltın. Sahadan arıza bildiriminde bulunanlar, ekibinizi aramak ve meşgul etmek yerine herhangi bir cihazdan herhangi bir yerden arıza bildirebilirler. İş üzerine alınırken, çalışılırken ve tamamlanırken iş emri açanlara otomatik olarak bilgilendirme mesajları gönderilir. Bakım ekibinizin bildirimlerle uğraşması yerine, işlere odaklanması sağlayın.
Platform Bağımsız
Cep telefonları veya masaüstü uygulamanızı, iş emirlerini oluşturmak ve takip etmek için kullanırsınız. Mobil uygulamalar, iş emirlerinin hızlıca iletilmesine ve düzenlenmesine yarar. İş emirlerini anında ileterek sahadaki ekiplerin işlerini daha iyi koordine etmelerini sağlar. Masaüstü uygulaması ile iş emirlerini kolayca yönetirsiniz. Bu teknolojiler, bakım ve iş süreçlerini daha verimli hale getirir.
Ekibiniz görmeden yinelenen iş taleplerinden kaçının
Repairsit Bilgisayarlı Bakım Yönetim Sistemi, halihazırda açık olan tüm bakım taleplerini okumak için son teknoloji Makine Öğrenimi ve Doğal Dil İşlemeyi kullanır.Bu sayede istek sahipleri artık yeni bakım ve iş taleplerini göndermeden önce taleplerinin zaten gönderilip gönderilmediğini görebilirler.
- Yinelenen iş taleplerinin büyük çoğunluğundan kaçının
- İş Taleplerini ele almak için harcanan zamanı azaltın
- Talep sahiplerine problemlerinin halihazırda devam ediyor olabileceğine dair anında geri bildirim sağlayın
- Bakım ekibinizin zamanından tasarruf ederken talepte bulunan kişinin deneyimini iyileştirin